Dediğiniz tür altını bilmiyorum ama zamanında bozdurduğum çeyreklerden yola çıkarak şunu söyleyebilirim ki çeyreğin üzerinde o yıldan önceki bir yıl yazıyorsa daha azdan hesap edip alıyorlar. Yıl yazmasındaki amaç biraz da o. Geri alıp değiştirirler mi bilemem sonuçta kuyumcular anlık iş yapıyor.