Bebeğim 6.ayın kadar uyku düzenine sahipti 6.ay aşısını olalı 2 hafta geçti bişey oldu geceleri sık sık uyanıyor emzik yada meme yada sallanmak istiyor.. gündüz uykusu çok az gecede güzel uyuyamıyor uyuyamıyoruz doktora danıştım sık beslemeyin diyor eee çocuk sabah5 de bile bas bas ağlıyor doymuyor olsa emzikle yada sallamayla uyumaz napıcm