Bugleminannesi28 Kızlar yilbasi ağacı almayı düşündüm ama nerden temin ettiniz nerde bulabilirim trendyolda var baktım a 101 sitesinde var baktım ama genelde yorumlara dalları kısa ve seyretti yazmışlar o yüzden emin olamadım
Edanurmasal Bugleminannesi28 https://ty.gl/9579dkbcgq Bende bunu almayı düşünüyorum hem süsleride yanında var
Tugce3493 Bugleminannesi28 yıldız süs var instadan veya netten girin istoçta istanbulda kargo yaparlarsa her seyı ordan temin edebilirsiniz. Guvenılır
Merymzkh Bugleminannesi28 migrostan aldım yeni gelmişti baya süs ağaç vs ben 109 cm olanı aldım 100 küsur fiyati daha büyük olanlarda vardı ben yeterli diye düşündüm bakın isterseniz bı uygulamada da var
Bugleminannesi28 Edanurmasal herseyi olmasına rağmen pahalı geldi ben 120-150 cm arası almayı düşünüyorum yani önemli olan boyu değil biz bize olcaz zaten amacım kızımı giydirip fotoğraf çekmek birde boydan çok dallarına önem veriyorum seyrek ve kısa olunca çirkin duruyor uzun ve şık olmali
Edanurmasal Bugleminannesi28 https://ty.gl/ut72ab3s9r Şöyle bişide var yorumlarda kimisine güzel gelmiş kimisine dalları az gelmiş büyük marketlerde satılıyor aslında bu boy ideal sanırım
Tugce3493 Bugleminannesi28 150 cm ve ısık toplar vs bırsuru ıvır zıvırı 250 ye almıstm suan olsun 500 ıkı katı zamlansa ama sanmıyorum 😂 i
Bugleminannesi28 Merymzkh tamam bakayım hemen peki güzel mi ağaç yani dalları kısa ve seyrek mi yoksa güzel mi duruyor sık ve dolgun mu
Bugleminannesi28 Tugce3493 aldım canım tam caprazimda avm var uyguna satıyorlar çoğu şeyi oraya gelmismi diye baktım 150 cm ağaç 25 tane süs ve bulut sprey, şapkalar , ışıklandırma 300 tl ye aldim