Kızlar bebegım 4 ay 12 günlük sadece anne sütü alıyor kakası normalde hep sulu olurdu ama bugün bir yaptı bir bez doldu resmen aşırı sulu heryere çıktı çok korktum bi an neden olabılır diş döneminde oldugu için eli sürekli agzında mikropmu kaptı acabaa bagırsakları :( kan ilacına başladık omu yaptı ilk cocugum cok evhamlıyım normalmi bu durum cocuk resmen idrardan cok kaka yapıyoor anlamadım ya