Herkesin fikri ve düşüncesi ayrı olamayacak bir konu. kesinlikle ek gıda döneminden itibaren (6 ay) su içmeli bebeğiniz, anne sütü veya devam sütlerden zaten o ihtiyacını karşılıyor. Burada ki annelerin yanlış yönlendirmelerine kulak asmayın. Hekiminiz doğrultusunda ilerleyin. Bebeğinizin sağlığını tehdit edecek veya konu her ne olursa olsun ilk hekiminize danışın. Sizi yanlış yönlendirebilirler.