Alyakuss_ Kızım 6 buçuk aylık her gece aynı saatte kalkıp mama yiyor. Yatağımın yanında kalorifer peteği var acaba mamayı yapıp onun üstünde bikaç saat bekletsem birşey olur mu
9mart Alyakuss_ sıcak tutman mamanın bozulmadığı anlamına gelmiyo 1 saat içinde bebeğinin onu içmesi lazım 1 saat sonrası çöp canım sırf uzun saat kalan mamalar yüzünden zehirlenen bebekler var dikkat et lütfen
MadamMommy Aynenkanka peki açılmış toz mamanın ömrü nedir biliyor musunuz?Kızım mama emmiyor anne sütü alıyor fakat arada anneme bırakınca işim varken geç gelirsem diye sma mama almıştım bir ay oldu açalı ama iki kere yapıldı atmalı miyim?Nerde sağlamalıyım?
Yepyenianne Eğer bebeğin ağzına değdiyse bir saat ama bebeğin ağzına değmediyse iki saat içinde tüketilmesi gerekiyor diye biliyorum. 🤷
Gulsen54 Mama kutularının üzerinde yapıldıktan sonra ne kadar süre durması gerektiği yazıyor bir inceleyin isterseniz bozulsun at gitsin gözün görmesin mamaya vereceğin para sağlığa dökeceğin para kadar olmuyor inanki