1 yıl önce normal doğum yaptım. İç ve dış dikişlerim vardı, büzüşme ve parçacıklar oluşmuş açıklık da kaldı.Sürekli kanamam oluyor enfeksiyon oluyor iç çamaşırım değdiğinde bile can yakıyor 1 yıldır günlük ped veya bez ile yaşıyorum. Hep akıntım var. Devlet hastanesi ameliyat yapıyor mu acaba, daha önce olan var mıdır. Özelde fiyatlar nedir,birçok kez muayene oldum kist oluşumu yara enfeksiyon yırtılma vs doğumdan sonra bir türlü kendime gelemedim. Fiziksel ve psikolojik anlamda artık dibe battım sanki.