20 aylıkken yazın tuvalet eğitimine başladık güzel gidiyordu arada kaçırıyordu ama genelde tuvalette gidiyorduk fakat kışa girmemizle birlikte yaklaşık bir aydır belki dahada fazla sürekli altına isiyor tuvalete goturursem yapar goturmezsem tıs yaptıktan sonra söyler bazen de hiç söylemiyor napmaliyim gece bez bağlıyoruz çünkü altına yapıyor bilmiyorum napicam galiba tekrar beze donucem kızım 26 aylik