HaticeKAs Zeliha7 bende bi molfix kullanicisiyim ama kusura bakmayin bu yeni nesil molfix bezi bedava verin yinede AASLA almam cok kotu kullanişsiz ve taşiriyor kokuyu belli ediyor eski uretimi bulup alıyorum yaşadığim .yerde asla kotu bi bez
Zeliha7 Zeliha7 1234455767888888888998654 ben 300 tl ye almıstım internetten 250 ye verırım almak isteyen olursa onun yerıne baska bez alıcam bnde
Durucuumm Kargosu 50-60 tk tutar en az e bebek te aynısı 279 tl elden birisine satmanız daha mantıklısı
Zeliha7 HaticeKAs ben de çok bez markası kulşamdım ama ama bebegıme uygun olan ve memnun kaldıgımız bu marka oldu her kısıye göre degısklık olabiliyor