2.5 yaşında oğlum aşırı iştahsız geçen hafta doktora götürdüm doktor kilosunun normal olduğunu söyledi 13 kilo iştahsız değil ama yeme bozukluğu olduğunu söyledi. Sabah kahvaltıda patates kızartması ve çilek reçelinden başka bişey istemiyor sevmediği yemekleri iteleyerek veriyorum onu da öğürerek geri çıkarıyor sevdiği yemek makarna ve balık başka bişey istemiyor çok şükür ne isterse yapabilirim ama yemiyor onun için özenle hazırladığım hiç bir şeyi yemiyor. Kan tahlilinde d vitamini düşük çıktı ve kansızlık var takviye almaya başladık b12si olması gerekenden yüksek çıktı. Yeme bozukluğuysa bile bunun önüne nasıl geçebilirim? Oysa bebekken ne güzel yerdi 😞