Kızlar nasıl gidiyor bebişle alışabildiniz mi birbirinize 😌 2 aylık bebişleriniz ne yapabiliyor, biz artık göz teması kuruyoruz anne babayı biliyoruz ve gülücükler saçıyoruz 🥳 konuşmaya çalışıyoruz💦 ışığı hiç sevmiyoruz 🙈 seslere çok duyarlıyız ama birazcık rahatsız oluyoruz sessiz ve sakin ortamlarda uyumak istiyoruz 😴 hiç doymuyoruz sürekli elimizi emiyoruz🙄 ee birazda ağlıyoruz 💧 banyo yapmayı çok seviyoruz ve heyecanlanıyoruz🤭 sürekli kucak istiyoruz ayakta dik durmak istiyoruz ama daha çok erken, gün boyu neler yapıyorum masal okuyorum, müzik dinliyoruz sohbet ediyoruz konuşuyoruz bol bol, çıngıraklı oyuncaklar ve oyun halısında oynatıyorum zeka kartları gösteriyorum hışırtılı kitaplara dokunduruyorum odaları geziyoruz keşfediyor sürekli masaj yapıyorum vücuduna kişisel bakım olarak sadece sarı kantaron yağı ve hakiki zeytinyağı kullanıyorum siz neler yapıyosunuz hepimize fikir olsun sohbet muhabbet olsun 🌸