Edd2520 benimde 4 aylık oğlum açardı antibiyotik ve pedifen verdi biraz kullanıp bıraktım çok zararlı imiş bilmiyordum bebeklerde 5 ayında doktor kontrolüne gittiğimde geçmiş olduğunu öğrendim sadece anne sütü ile besleniyor belkide ek geçirdi bilmiyorum