Alminam Anneler henüz kaloriferler yanmadı bizim buralarda havalar soğudu bebegimi ısıtmak için ısıtıcı kullanıyoruz ama içerisi çok kuruyor ne yapmamaiz lazım buhar makinesi ya da hava nemlendiricisi gibi bir şey mı alsak
TZA Alminam bebişin bulunduğu odaya kettle koyup arada suyu kaynatıp kapağını açabilirsin Buhar Makinesi yoksa
ssulesevimlii Alminam bizde kalorifer yanmaya basladi baktim kuruluk oluuor eczaneden bir damla aldim yastigina kiyafetine vs damlatiyorsunuz hic bi sorun yasamiuorsunuz ben bile kendime uyguluyorum tavsiye ederim
feldspar o peteğe konan suların hiç faydası olmuyor. bizdeki termometre nemi de ölçüyor. ordan takip ediyorum. en iyi buhar makinası oda nemini artırdı. tavsiye ederim 👍🏻 özellikle bebeğinizin burnu sık tıkanıyor ve kuruyorsa
Alminam feldspar Evet kuruyor nem ölçen alet var oda da yüzde kaç nem olmalı peki sıcaklık ve nem ideal olan
ssulesevimlii Alminam coldmix kucuk bir sise bir damlasi bile yetiyo esim ben oglum h3pimiz faydasini gorduk.bi arastirin nettrn sizde