Besime 5 buçuk aylık bebeğimi Anne sütü+mama ile besliyorum. Ama bebeğim şuan kullandığım mama ile çok kilo almadı. Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz, tavsiyeleriniz neler?
IkraMustafaFatmanur Besime kilo alması için mama vermeyin bence sağlıklı olsun yeter hemşireniz ne diyor kilosu konusunda 🌸
Edd2520 Besime bu aylarda bi duruyor sonra düzeliyor emmesinde ya da ek gıda da sorun olmaz ise normal rutin de yani
Ygt239z Besime SMA mama ile başladık çok kilo aldı 2 ay verdim doğunca , şuan hipp mama ile devam ediyoruz en sağlıklısı ilave şeker içermiyor . Mamada şeker varsa kilo aldırır . Bide sıklığına bağlı tabi
Besime @IkraMustafaFatmanur sütüm yeterli gelmediği için anne sütünden çok mama içiyor, mecburen veriyorum😔 Uzun boylu ama kilo alımı idare eder diyebiliriz çok iyi kilo almıyor diyor. Çevremde mama ile beslenen bebeklerin hepsine mama yarıyor benim bebeğime çok yaramıyor sanırım
Besime @Bursabebesi bebeğim kilolu doğdu ama kilosuna göre kilo almış ama çok değil idare eder deniliyor o yüzden düşünüyorum biraz, kilolu doğdu ama çok kilo alamadı, ama çok şükür ki sağlıklı 🤲