Seyma_34 Kızlar bebeğim 4 ay 23 günlük ve kafası aşırı düz olmuş durumda, uyuyunca çevirmeye çalışıyorum ama hemen uyanıyor veya tekrar düz yapıyor, timmy time da yapıyoruz, ayımız geldiği için 10 dk falan destekli oturuyorum da nasıl düzelecek başka
turkan2_ Seyma_34 benmde aynı sorun var sağlı solu yatirin diyolar hanm efendi donuyo hep düz yatmak istyo arkasını destekleyin yda beşiğin yönünü degstrn
Elmsnghn Seyma_34 4. Ayinda benim oğlumda da öyleydi. Hatta ben yastik almayi düşündüm ama ondada durus bozukluğu olabiliyo dediler diye kendine biraktim. Bu sefer kendi hep kafasini sağa sola cevire cevire duzeltti. Su an arkasi duz değil. siz yine uyansa bile yan yatirin arkasına da bi havluyu rulo yapip yaslanacak sekilde tutun mecbur saginda kalir. Ama gündüzleri yapın tam dönme donemlerine giriyolar Allahim muhafaza gözünüz ustunde olsun
Pearlyyy Seyma_34 benimde o aylar öyleydi 6. Aydan sonra özgürce dönmeye başlayınca yatakta geçti. Geçer merak etme hareket edemedikleri için öyle oluyor. Bende geçmez sanıyordum 🫶🏻
Seyma_34 turkan2_ ya döndürüyorum ama dediğim gibi yanından ayrılır ayrılmaz eski hâlini alıyor yastiklada destekliyorum tabi ama bilemiyorum başka yolu yok mu acaba çok üzülüyorum yaa
turkan2_ Seyma_34 düzelir diyolar bana bizmknin arkasında kelik oluştu resmen🤷🤣🤣 biraz içine de çökük gbi duruyo sizn öyle mi düz kafa yasti var hc kulnmdm kaynanam her bebekte ila olur toparlandikfa düzelir dedi ama blmyom inşallah geçer ya
arenbeyinannesi turkan2_ valla o yastıktan ben aldım düzenli kullandım ama işe yaramadı bende ne yapacağımı bilmiyorum düz kaldı kafası çok üzülüyorum
Seyma_34 turkan2_ yastık vardı bende ama bebeğim içinde rahat edemedi açıkçası bende çok korktum kusma falan olur da bişey olur diye, zaten işe de yaramiyormus yorum çok okudum onunla ilgili, ya inşallah düzelir bakalım deniyoruz sağlı sollu
turkan2_ Seyma_34 öyle mi iyiki almamişm bnde kafama takmştm çok başta düzelir merak etme dediler bakalım
Seyma_34 turkan2_ yok ya yastığa takılmayın fazla ben yararını göremedim, inşallah bakalım zamanla düzelir
Seyma_34 Pearlyyy yaaaa gerçekten mi çok teşekkür ederim gece gece içime su döktünüz resmen 🥰🥰 inşallah geçer ya ben bide zamanı geçer de artık hiç düzelmez diye çok korkuyordum ama sizin 6. Aydan sonra düzelmiş inşallah bizimki de düzelir ya 🤲
Yepyenianne Benim bebeğime de doktor ikinci ay kontrolünde kafası düzleşmeye başlamış sağlı sollu yatırın demişti oğlumu ana kucağına koyduğumda düz kafa yastığı kullandım, beşine de koyduğumda her beslenmesinden sonra sağlı sollu yatırdım. Pazartesi günü dördüncü ay kontrolünde doktorumuz kafasının şeklinin çok iyi olduğunu söyledi.
Yepyenianne Ben kucağımda uyutup öyle koyuyorum beşiğine, yani öyle alıştı. O yüzden uyuduktan sonra nasıl bırakırsam öyle kaldığı için biz problem yaşamadık.🌸 Ama gerekirse siz de arkasını destekleyin. Tek kişilik battaniyeyi rulo yapıp arkasına koyabilirsiniz. Bebek battaniyesi yeterli olmayabilir. 🐣
Yepyenianne Daha çok küçük oldukları için kemikleri yeterince sert değil. Kafa tası sertleşmeden bir an önce çözmeliyim diye stres yapmıştım. 😬