Fizyolojik ihtiyaclar disinda var miyim gerçekten? Ne kadar anneyim? Hoşgörüm nerde? Çocuğuma karsi her zaman guler yuzlu olmam gerekmez mi? Kurallar, sınırlar derken cok mu robotlasiyorum? Beni ne hakli cikarir? Uyumadi diye oyin oynayan cocugu arkasından gelip hicbir aciklama yapmadan cekip almak yataga goturmek neyle aciklanabilir? Tek bi seyle. Benim rezil bi kendini bilmez olusumla. Utaniyorum kendimden.