Oğlum 16. Ayına girecek desteksiz yürümüyor, sıralıyor, koltuğa inip çıkıyor, fakat henüz tek başına yürüyemiyor. Abla, araba diyor ama anne baba unuttu galiba artık demiyor. Sen kaç yaşındasın deyince eliyle bir diye göstermeyi öğrettim onu yapıyor. Kediler ne yapar deyince kedi ses çıkarmaya çalışıyor. Bitti yap dediğimde ellerini birbirine sürüyor. Oyuncağını getir dediğimde istediğim oyuncağı getiriyor. Kitap okuyoruz, kareye şekil yerleştirme oyunu oynuyoruz. Şarkı çaldığında sağa sola giderek oynuyor. Alkış, bay bay yapıyor. Bardağa su koyunca içiyor tabi bolca dökerek kendi kendine çatal batırmak istiyor. Ayağın nerede göster desem gösteriyor. Şapkasının kafasına takılacağını bilip hemen kafasına götürüyor. Bu gibi şeylerle geçiyor günümüz ama ana yüreği durmuyor ve sürekli evham yapıyorum. Yemek yerken tv açıyorum. Bazen kumandayı getirip çok ağlayınca 10-15 dk açıyorum. Pişman oluyor sonra. Sanki kelime sayısı az gibi geliyor. Henüz yürümemesi çok dert ediyorum. Yarın oyun grubuna götüreceğim bakalım nasıl geçecek çok heyecanlıyım. Siz de durumlar nasıl ??