Kızlar selam 4 ay 10 günlük bi kızım var. Bebegim kollarından tutunca kendini kaldıramıyor başını geri salıyor. Sağa sola dönme çabasıda oyle cok yok. Ama onun dışında kahkaha gülme sesli bagirmalsr agular ayrıca refleksleri çok iyi ses vs karşı. Yüzüstü koyunca başını kaldırıyor ellerini ortada birleştiriyor. Biseyleri agzina götürüyor. Dik tutunca sağlam basıyor. Destekli oturunca kafasını dik tutabiliyor. Ama yapamadıkları kafama takıldı sizce erken mi baş tutmaması veya sağa sola dönmemesi yada geç mi kaldik ?