Kızım 1 haftadır hasta, öksürüğü vardı 2 gündür de ateşi var, acile götürdük zatürre salgını var dikkat et dedi, ama benim kızım şurup içmiyor direkt kusuyor, bir ara yine böyle olmuştu özele götürüp iğne yazdırmıştık 3 güne toplamıştı, neyse bugün yine götürdüm acile çünkü sesi gitti bakışları donuklaştı, iğne istedim yine çünkü şurubu içiremiyorum kokusundan bile anlıyor. Ama doktor biz iğne taraftarı değiliz çünkü alerjik reaksiyon gösterebilir falan dedi, aklıma takıldı bu sefer de içim rahat etmedi, nasıl iyileşecek bu çocuk ciğerleri çıkıyor resmen.