Hanımlar bebeğim 6 ay 2 günlük olacak yarın. Evde yaptığımız tarhanalardan versek pişirirken tuz vs atmasak olur mu?
Yani yapılırken içine baharat vs atılıyor ya ondan dolayı biraz kararsızım bebek tarhanası mı versem yoksa ondan versem mi diye? Siz nasıl yapıyorsunuz