Buketbuket2525 Doğumdan sonra tek kaldınızmı illa yanımızda 40 gün birinin kalmasımı gerekiyor ben istemiyorumda kimseyi
lina09 Buketbuket2525 Tek kalmak istedim ama kayınvalidem geldi 2 ay kaldı zor gönderdik eşim bile rahatsız oldu belki 1 hafta 10 gün destek iyi olur ama 40 gün çok sıkıntı burnumdan geldi
tazeanne___ Buketbuket2525 1 hafta annem gelip gitti ev işlerine yemeğe yardım etti benim için yetti şimdi 5 buçuk aylık oldu bebeğim kendi bildiğim gibi büyütüyorum daha iyi oluyor
Egenin_pamugu Buketbuket2525 evet ilk 2 gün annem kaldı yanımda sonra kimseyi istemedim yanlız daha kafan rahat oluyor bi eşim vardı yardımcım kimseye gerek yok bence eşiniz de yardımcı oluyorsa
umayyyy35 27 gün önce doğum yaptım 2. Günden itibaren gece yalnızdım gündüz kayınvalidem destekledi yemek temizlik vs bu süreçte destek önemli fakat insan bebeği ile yalnız kalıp huyunu suyunu iyice öğrenip alışmak istiyor
betulunmevasi Buketbuket2525 4 gün annem kaldı yanımda daha fazlası şartlar el veremedi ama zaten istemezdim
birprensesanesi Buketbuket2525 bende sezeryan doğum yaptım bugün 16 günüm annem yanımda kalıyor farklı şehirlerdeyiz izmirden yanıma geldi mardine evlendikten sonra bu şehire taşındık Annem artık dönücek ilk bebeğim aşırı üzülüyorum korkuyorum acaba yetebilecekmiyim hasta olucakmı ateşlenicekmi napıcam diye hep düşünüyorum aglıyorum evin işi vs bunlar umrumda degil ama bebegime yetememe korkusu var aşırı piskolojim bozuldu bu yüzden😔
969623 birprensesanesi kendimş gördüm korkma hepsi geçiyor ağladığında susmadığında ne yapıcam diyordum tek başıma ama alışılıyo
969623 Buketbuket2525 20.güne kadar 1-2 kere yalnız kaldım çok zor gelmişti ama 20. Günden sonra tek kalmaya başladım bazen aşırı zor geliyor 40a da 4 gün kaldı ama öyle yalnız bırakılmaz demek bir hurafe bence anne dinlensin diye uydurulmuş güzel bir hurafe 🤣
denizinanasi Buketbuket2525 ben tek kaldım annem gündüzleri gelmeye çalıştı bazen isi oldu gelemedi. Ama ilk bir hafta bizde kaldı baya yükümü aldı sagolsun bazen bebek uyumuyor o tempoya alisincaya kadar biri olsa iyi olur benim uykusuzluktan kollarım kalkmiyordu artık ilk hafta çok gelen giden oldu.