Bisorunmuvar0 Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık sayılır kilo alımı iyi ama her akşam memeden ayrılmıyor ayrılmadığı İÇİN de memede süt kalmıyor . Ve uyumadan önce tam doymak için süt istiyor ama süt bu sefer çok geç iniyor inen onu doyurmuyor ve sonuç olarak ağlama krizleri başlıyor inmediği için süt . Benimle aynı şeyi yaşayan var mı var ise bu süt nasıl hızlı iner akşamları süt azalır mı bebişler neden akşam memeye düşer oyyy 🥲
2kiz Bisorunmuvar0 benim normalde de sütüm az akşamları sahada azaliyor süt arttırıcı bestlac damla falan kullanıyorum tabi (ama mamada veriyorum çaresiz çünkü bazen hiç doymuyor kaliteli değil sütüm)
nisasevgili Bisorunmuvar0 bende de durumlar aynı ben mecbur gece yatarken mama veriyorum uyku düzeni olsun diye bazen gündüz de memeden inmiyor sürekli istiyor çok zorda kalırsam o zaman da veriyorum. Günde 2 defa falan hem sütüm de toplanmış oluyor. Sütün inmesini ben uykuya da bağlıyorum bi yandan çünkü 3 saat de olsa uyuyup uyandıktan sonra daha iyi geliyor süt.
elifminamom Bisorunmuvar0 ay bi kaç kere yaşadım bende bunu çok zor bir durum sabaha kadar ağladığını biliyorum çocuğun mama verdim memlekete gitmiştim buzluktaki sütlerim yoktu yanımda dönünce buzluktaki sütleri vermeye başladım çocuk aç kalacağına dra da sordum yetmezse mama ver sorun olmaz dedi
umutku Bisorunmuvar0 Yalnız değilsiniz ara ara bende de öyle oluyordu bende sağılmış sütlerimi vermiştim haftaya kontrol var belki doktor mama takviyesi verir sanki bu günlerde doymuyor gibi sütler de bitti
Bisorunmuvar0 2kiz bestlak damla ben kullandım hiç bi faydasını görmedim bide üstüne üstlük içeriği ot çöp olduğu içşn karaciğer değerlerini yükseltmiş doktor süt yapsın diye içtiğin ne kadar ot çöp içerikli şey varsa kes dedi bestlak kullanıyordum kesince düzeldi
Bisorunmuvar0 nisasevgili aynı şeyi yaşıyoruz gündüz bi şekilde idare ediyoruz biz tek memeyi verip sürekli diğer memenin dolmasını bekleyip onu sonra veriyoruz ama akşam memeden inmek istemiyor haliyle de bu sefer süt kalmıyor uyumadan önce doygunluğa ulaşamıyor varsa buzlukta sütüm onu veriyorum yoksa bende mama veriyorum cocuk rahatlayıp uyuyor . Açıkçası bunun vicdanını da cekmiyorum doktorum mama verme kilo alımı iyi diyo ama gün genelinde iyi idare ediyorum ama akşam yok olmuyor
Bisorunmuvar0 elifminamom valla bende buzlukta süt varsa buzlukta süt yoksa da mecbur mama veriyorum yapacak bi şey yok malesef inmediğinde inmiyor süt inse bile ard arda 4 5 6 kere inmesi lazım doyması İÇİN
Bisorunmuvar0 2kiz hayıt meyvesi , keçi Sedef otu , Mine çiçeği , çemen tohumu , Melissa gibi gibi bunlar tam olarak bitkisel otlar
Bisorunmuvar0 umutku bizim süte akşamları bi şey oluyor valla 😅 ya az geliyor ya bebe memeden inmediği için öyle oluyor bende sorucam doktora bu durumu
umutku Bisorunmuvar0 Ben 3 ay kontrolünde sorduğumda normal demişti ama ağlıyor normal nasıl olsun işin kötüsü oğlum biberon da almıyor mama derse nasıl içiricem bilmiyorum
Elif1997 Bisorunmuvar0 akşam süt yağlanır ve gündüz olduğu gibi dolu dolu olmaz . Yağlanma sebebi gece tok tutsun diye 😊
Bisorunmuvar0 umutku askım beslenme bardağı diye bi şey var ya da şırınga ile koca şırıngalar var 30 ml lik ya da beslenme sonrası alıp memene bantlayıp eds yapabilirsin bi şekilde doyurursun da her ay kaç kilo aldı mesela
umutku Bisorunmuvar0 ilk ay 800 sonra 700 600. Aldik 4 ay kontrolümüze daha 5 gün var. Birde prematüreyiz 2540 doğduk 11 gün küvezde kaldı 2443 ile taburcu olduk
Bisorunmuvar0 umutku gayet iyi almış kuzum olması gereken sınırın altında almamış önemli olan o bizde 37+0 dogduk
Deletedmom_112 Bisorunmuvar0 benim akşama doğru birde tüm gece emdiği için sabah pek olmuyor. Bende mama takviyesi yapıyorum.