Kızlar uzun süredir diyet yapmaya çalışıyorum. Tek başıma olunca bu ara biraz saldım. 168 boyum 61-63 arasında değişen kilom var. Hedefim de 55. Yani bi 6-7 kilo vermeye çalışıyorum. Sabah kahvaltılarımızı, akşam porsiyonlarımızı, yaptıysak yürüyüş ve sporlarımızı uyguladığımız detoksları birbirimize yazarak destek oluruz belki. Diyet arkadaşı olmak isteyen var mı?