Gizemalix1 Kizlar bevegim 2 700 doğdu şuan 75 günlük 5 kilo olmuş sizce normal mi anne sütü alıyor ek mamaya baslasammi
mrvt01 Gizemalix1 Canım doktorunuza danış ver derse ver mama. Zaten zayıf doğmuş bebişin şuan normal geldi bana kilosu
Aselcikk Gizemalix1 benim kızım 74 günlük 6 kilo 450 gr. Bence iyi kilosu. Bana iyi geldi. Doktoruna sormadan verme canım.
G35- Tabiki de kilo alımı normal. 1 ayda 500 gramın altında kilo alırsa mamaya başlatıyor doktorlar . Bebeğinizin şu anki kilo alımı normal başlatmayın derim.