Mayazim 18 aylık çocuğum var doğduğu günden beri Molfix kullnyorm . Ürünü degstrmsler berbat pişik oldu oğlum en etkili pişik kremi önerir misiniz kizlar
Mavili-mavilimorcicek emilia Trosyd bir mantar kremidir.Cok gerekli olmadığı sürece kullanmanızı bebeğiniz için şahsen tavsiye etmem.
Leyla07 @Mayazim Bizde baştan beri Molfix kullanıyoruz. pişiğimiz oldu Kanamaya bile döndü bezi değiştik Sdockrem kullandık
yokolmaz Mayazim bnde molfiks kullniyrum ama ,boyle hiseyle hiç karsilasmadim bu pişik yediklerundende kaynaklı olabilir ,her defasında kaniyo dediğiniz icun diyrum ,alttini her kirlettyinde ister istemz kanar .
izd Mayazim bize bu tip bir pişik için hemazinc verdi doktor günde üç kez. 9 ay pişik olmadı kızımda yaz sıcaklarında bile ama bir kez kaka yapmış gece ve sabah böyle kalktı. Molfix kullanıyorum ve bu New generationdan 3 paket bitirdik ama ona bağlı bir pişik sorunu yaşamadı kızım (külot bez)
Kubraslanalp Benimkide pişik olmuştu yeni doğan döneminde çok şey denedim ve zor geçti hametan bizde bir işe yaramadı sonra bepanthol kullandık doğal zeytinyagı sürdüm ve her actıgımda hava aldırıp kuru şekilde altını kapatmaya çalıştım malum ıslak mendıl ıslaklık bırakıyor şu andada her altını açmamda sudocrem kullanıyorum çok şükür pişik olmuyor
yokolmaz Mayazim bilemedimki şimdi ,benim oğlumda 17 aylık yediklerinden dolayı o şekilde bazen oluyodu ,sonra geçiyordu .