_MiracEfe22 benim kızıma yetiyor. İstanbul’da yaşıyorum. Dootor burası için 2.5 tog zaten önermedi. Bizim kız da tam doktorun itediği gibi bişiy oldu çıktı zaten başımıza.. doktor neyi mnermedi ise kızım onu asla yapmak istemedi. Çok güleriz hatta buna :) yaz döneninde ören’de idim mesela ve kkzom gayet bezi ile uyudu o çok sıcaklarda, diğer günlerde de askılı zıbın ile. Geceleri bile dışarı çıalrken yazın ben zıbınla çıkartım, hatta dışarda görürdüm benekleri eşofmanlı işte uzun kollu falanx anneme demiştim yahu ben mi çok çıplak gezdiriyorum kızı diye.. ama bir şikayeti de yok hani sağlığı da iyi.. kararında giydirmek en iyisi. 23-25 derece bir oda için bana göre 2.5 tog çok, kızım hayatta uyumaz öyle..Ben elyaflı tulum bile almadım mesela, pamuklu aldım.