İçim bi tuhaf oldu haberi görünce .Sara hastası anne bebeğini banyo yaptrdığı sırada nöbet geçirmiş uyandığında bebeği hareket etmiyormuş 😭küvette yıkıyormuş deniliyor haberde su dolu küvette bebek yıkamak asla doğru gelmiyor bana ,hepimiz için geçerli başımız döner bayılırız veyahut düşeriz birşey olur bebeklerimizi herzaman 2 kişi yıkayalım annelerim.