karanaliakgn bizde 37.5 kadar yükseldi ateş doktorumuza sordum 4 saatte bir calpol verebilirsin dedi sürekli takip ettim titreme, göz kayması,nöbet gibi durum olmadıkça ateşlenmesi normal calpolle yatışır ateş dedi dediği gibide 4 saatte bir verdim 2.gün hiç bir şey olmamış gibi keyfi yerindeydi şuan 3 buçuk aylık