lalelikiz ağrılarım oluyor gene ara ara o gittiğim dönemki gibi sık sık değil şuan. Bana ‘’Her iki ovaryan lojda sağda büyüğü 16 mm, solda 10 mm çapında folikül kistleri izlenmektedir. Ayrıca sağ hemiuterin alanda daha belirgin olmak üzere vasküler yapılarda dilate tortiyoze görünüm ve belirginleşme izlenmektedir (pelvik konjesyon sendromu’’ tanısı kondu. Sizin adneks yumurtalık demek diye biliyorum yumurtalıkta sanırım önemli olan bunun geçici mi değil mi ona bakın bana geçer dediler zamanla ama pelvik konjeksiyon bendeki rahimdeki damar büyümesi ağrı yapan buymuş geçici değil birde kistler ağrı yapmaz dediler. Korkmayın her kadında oluyor nerdeyse ben bunu duyduğumda çevremde çoğu kişide değişik değişik birsürü kist çeşidi duydum. Stres yapmayın geçici bir durumdur insallah geçmiş olsun 🙏