Tcantekin bizim de 7. Aya yaklaştık uğraşıyor soluncan gibi sürünüyor ama yok doktorumuz normal dedi her bebegin gelişim süreci farklı olur dedi eliyle bir şeyler kavrıyor dönebiliyor agzına götürüyor bunları yaptığı için gelişiminde sıkıntı yok dedi ayrıca bazı bebekler emeklemeyi sevmez emeklemeden yürümeye de geçebilir dedi kendi bebişimin gelişimi dışında kıyaslama yapmıyorum her bebek kendine özeldir :)