Canannesi1 benim bebeğim de 4,5 aylık 3 gündür gece 4:30 dan aşağı uyumayan bebeğime çözüm buldum normalde sabaha karşı dalardı uykuya öğleden sonra 2:40 gibi uyanırdı tabi ara ara emmeye kalkıyordu şöyle yaptım gece yine sabahladığımz gün 2:49 da değil 11:30 da uyandırıp emzirdim sonra uykusunu açıp oyun oynadım 1 buçuk saat sonra yatırdım zaten anında uyudu sonra uyanınca oyun vs derken uyuttum uyandı en son 7 ye kadar böyle gitti sonra bidaha uyutmadım 12 de yatak odasına götürdüm emzirdim yatağa koyar koymaz bi iki beşikte sallamayla uyudu ertesi günde aynı şeyi yaptım 11de uyudu tabi akşamı geriye çektikçe sabahta erken kalması oldu ama iyi oldu böyle böyle gidiyoruz ama bence 7 den sonra uyutmayın bol bol oynayın gezdirin evde yorun sonra zaten artık uyut diye ağlıyorlar belki sizde de etkisi olur 🙏🏻