Merhaba arkadaşlar kızımda bir kaç gün önce öksürük ve ateş vardı doktora götürdük calpol ve bir grip önleyici şurup yazdı sadece calpolu kallandım diğerini verdiğim an kusup çıkarıyor çünkü şimdide ishal ve iştah azalması var salgın var diyorlar aynı şeyi yaşayan var mı