2133ayse2133 Blackberry bende boy 1.65 kilo 58 on kiloya yakın kilo almak istiyorum ama alamıyorum hemen veriyom ama alamıyorum
Blackberry izd umarım ben de bi gün "ay bi kaç kilo fazlam var verirsem iyi olacak "diyebilirim.çunkü gerçekten zayıflık hiç güzel bişey değil.