Barestaaa Penelope Gurme diye bir sayfa gördüm bebeklere doğal çorba falan diyor ne kadar doğaldır? Kendim yapma taraftarıyım gözümle görmediğim için güvenemem ama acil durumlarda deneyebileceğim basit tarifler istiyorum. Deneyen oldu mu?