Nrmnn5308 Bazıları bebeğin burnunun üzerideki hafif morarma bir sonraki bebeğin cinsiyetinin ne oldugunun sinyaliymiş bilenler varmı kızlar 😀
sehpayacarpanserceparmak_ Nrmnn5308 benim bebegimin burnunun ustunde morumsu damar gibi bisey var ne demekmis bu😁😁
seyhannhri Nrmnn5308 ardı erkek derler. Suan ıkıncı erkek kucagımda… Kızım olsun ısterdım ama nasıp değilmiş. Şukur sağlıklı…
Sebusebu Nrmnn5308 ay bilemedim benim oglumda da var suan yine peşi erkek dediler merakımdan 3ü doğuruyormusum bi de djsldlf
[silindi] Nrmnn5308 benim oglumda var o morluk pesine doganda erkek olur burnunda morluk var dediler kizim oldu yalan bence simdi kizimdada var ayni morluktan🤭🤣
sehpayacarpanserceparmak_ Benim suan 2.cocugun cinsiyetinden daha cok merak ettigim bisey var bu morluk ne zaman geciyor😁