Oğlumun okul değişikliği yapması gerekiyor şuan 1. Sınıfta ama şuanki okulu depreme dayanıklı olmayan okulla birleştirildiğinden saat sorunu var akran zorbalığı ve emekli olmak üzere olan öğretmeninin umursamazlığı yüzünden ilkokul hayatı başlar başlamaz çocuk evde bizlerin desteğiyle birşeyleri öğrenmek zorunda kaldı . Ambarlı ilköğretime yazdırmak istiyorum ama ikamet olarak e devletten 5 dakikalık bir işlemle muvafakat verildiği takdirde kayıt yaptırabilirim . O bölgede tanıdığım kimse yok günlerdir küçük bebeğimle perişan oldum en son aklıma burası geldi . Yardım edebilecek biri olursa bende elimden gelen yardımı yaparım 🙏