Bebeğimin kakasında salyamsı sümüksü şeyler görüyordum ve doktora danışmak için randevu günümüzü bekliyordum. Beklerken bir gün kırmızı noktalar da gördüm ve fotoğrafını çektim. Doktor inek sütü protein alerjisi olabileceğini söyledi ve kakadan örnek istedi. E nabızdan sonuca baktığımda dışkıda hemoglobin pozitif göründü. Yani bu var demek. Henüz doktorla görüşmedim. Öncesinde pozitif çıkarsa diyet yapman gerekir demişti. Biraz araştırdım ve bugünden başladım diyet yapmaya. Hiçbir süt ve süt ürünü içeren gıda tüketmeyeceğim. Var mı böyle olan anneler, neler yaşadınız ve bebeğinizde düzelme oldu mu? Bu arada bebeğim 3 aylık.