Kızlar 2 aylık bebeğim var 2 gündür 90 cc ye geçtik içiyor ama 3 4 saatte bir acıkıyor hepsini bitiriyor normalde 60 verip 2 saatte bir acıkırdı bazen 1.5 bu sıralar tokmu anlamıyorum başka sorunumu var normalmi acaba o ayda bebeğin o süreyle mama yemesi