kbrgnrl Merhaba bebeğim kız bebek 2 aylık idrar yollarında enfeksiyon çıktı ve antibiyotik verdi doktor varmı?
brzy kbrgnrl benim kızım da oldu 2 aylıkken çok küçük diye hastaneye yattık ateşi çok yükseldi iki gün damardan antibiyotik aldı sonra ağızdan 5 güne tamamladık
birrtutamsevgi kbrgnrl kandaki lenfosit ve monosit seviyeniz nedir acaba benim kızımda da enfeksiyon var sanırım karşılaştırmak istedim de
brzy kbrgnrl üzülmeyin sağlığı için o verilmese hiç düzelmez daha kötü olur kız bebeklerde sık oluyor bende bir sağlıkçı olarak malesef bebeğimde yaşadım bunu temizliğine çok dikkat etmeme rağmen
kbrgnrl brzy aynen haklısınız bende çok yaşıyorum kendimde çok dikkat etmeme rağmen rahatladım biraz sizle konusunca😊