Bebeğim 8. Ayına girecek doktor kontrolünde kafa yapısında bozokluk oldugunu söyledi sağ tarafına çok yatmiş düzleşmiş sol tarafı biraz çıkıntılı duruyor hatta bunun için kask kullanması gerektiğini söyledi başına gelen varmı kask olmadan geçermi kask çok pahalı dışardan getiriliyormuş ne yapacağımı bilmiyorum