Glrmila süreci anlattığınız için teşekkür ederim🤍 evet her 2 taraf içinde çok zor aslında ama birgün bitecek zaten ha birkaç ay önce bitmiş ha birkaç ay sonra, benim düşüncem şu kışı atlayayım dı ama dayanamıyorum gerçekten dediğiniz gibi sinir sistemim alt üst oldu, gece uyku haliyle istemsizce insan bağırıyor kızıyor kendimi bu sefer sabah kalkınca daa kötü hissediyordum, girdim bir yola inşallah kolay zorlanmadan atlatırız. Ama kefiri önerdiğiniz için teşekkürler🤍 deneyeceğim mutlaka, aldığınız bebeğinizin sevdiği belirli bir marka var mı acaba deniyeyim