purplemomm00 2.ayda verem aşısında bizim ateşimiz 38.5 lere kadar çıkmıştı ben calpol verdim 4-6 saatte bir ateşin durumuna göre 4 saatte de verilebilir dedi doktorumuz soydum bebisi zıbınla bıraktım sadcee koltuk altlarını yüzünü filan pamukla silmiştim normal saf suyla o sekilde düstü asının 24.saatinde