emirinannesi01 Çıkarmaz canım ama dişlerin yeri belirlenmeye başlıyorya huysuz olur ağız akıntısı çok olurr çıkarıcak gibi belirtiler olur ama çıkarcağını düşünmüyorum
Dilararden Çıkartmaz, 3. Ay ile beraber diş için damaklar hazırlanmaya başlar bu da sürekli eli ağzına götürmek, salya akıtmak gibi belirtilere neden olur ama bu süreçten sonra bile çıkartmak aylar alır