Anneler size bir sorum olacak bebeğim 7 ay 10 günlük son 9 10 gündür emzik almıyor sadece geceleri mama yiyordu 120yi zorla içirmeye başladım onu da bıraktı bırakacak ayağımda sallayarak uyutuyordum artık emerek uyumak istiyor kucakta uyumak istiyor bırakınca da uyanıyor çok zorlanıyorum emziği nasıl geri tuttururum mama değişikliği de yaptım gene aynı 120 içip emmek istiyor önceden mamayı içerken ayağımda sallardım hemen uyurdu böyle olması beni çok yoruyor