pembemor25 kesinlikle Dr. Browns antikolik biberonu şiddetle öneririm. Bebeğim 7 aylık hala antikolik kullanıyorum. İçerken en az seviye de gaz yapıyor. Diğer bir kaç markayı denedim mama içerken çok hava yuttu ve kusma yaptı. PP biberon alın. Cam tavsiye etmem çok ağır oluyor,kullanışsız. PP biberonlar sağlığa zararlı değil.