14 aylık bebeğim sabah 11-12 arası 1 saat ikindi 15-16 arası 1 saat uyur hergün düzenli emziririm beşiğine koyarım iki pışpış sallarım hiç direnmez hemen uyur ama akşam uykusuna gelince kabus resmen yok uyumuyo aynı emzirp beşiğe koyuyorum sanki ölüyo sancıdan öyle bi ağlama kıyamet her akşam her akşam yoruldum artık tek uykuya mı geçirsem diye düşünüyorum napsam kararsızım bi fikir versin Allahını seven yoruldum artık bu durumdan