Ulucunannesi Merhabalarrr yarın 2 aylık aşıları ve rota virüsü aşısı olacak. Neler yapmam lazım ? Önlem -deneyim- şunu yaparsan iyi olur dediğiniz şeyler var mı? Panik atak bir anne olarak nabzım 112 okuyan bilgisi olan annelerden cevap bekliyorum ♥️
Happymom34 Ulucunannesi bazıları aşıdan önce ateş düşürücü verin diyo ama ben yanlış buluyorum kimi bebeği etkilemiyo aşı çünkü bizde yaptırdık hiçbi yan etki olmadı 3 gün banyo yaptırmayın ve ateşini kontrol edin sürekli çıkarsa şurup verirsiniz