Bilenler bilir belki bebek ilk doğduğunda kırk gün içinde kesilmesi gerekirmiş bi nevi şükür kurbanı gibi biz kesmedik ama adaklarimiz var onlar kesilecek bide gebeyken yurda bağışlamıştık, bu kurbanı kesmek şart mı? Kesilmezse ne olur veya kırk gün içinde kesilmedi sonra kesilse olur mu bilenler için soruyorum bilmeyenler yorum yapmasın lütfen