Kızlar merhaba kızım aşırı iştahsız zaten normalde de çok iştahlı bir bebek değildi zar zor yedirirdim peşinde döne döne mama sandalyesinde asla durmuyor zaten ama baya uzun zamandır iyice gitti günde toplam 5 6 kaşık alırsa alıyor minicik kendi kaşığıyla oda 24 saatin toplamında diyorum asla yediremiyorum mamasını içiyor fakat onuda az veriyorum elimden geldiğince ek gıda yesin diye ama asla yemiyor aç aç geziyor öyle 1 haftadır ishali var mukuslu günde 5 6 kez yapıyor başka bir belirti yok sadece mukuslu ishal tedirgin olmalı mıyım sizce yemediği için yapıyor olabilir mi böyle ya da mama değiştirdik bebelac mama yapıyor gibi geliyor bir taraftan da hiç başına gelen var mı lütfen yardımcı olur musunuz