yenianne01 10.5 aylık olduk emekleme hiç yok aksine sırtı yere gelmesin basıyor çığlığı 🥹😂 bakalım ne zaman yürücek eşimle beraber heycanla bekliyoruz devamlı evde yürütüyoruz güzel güzel adım atıyor onun dışında başka icraat yok işte bir yerlerden tutunup kalkım gibi bişeyi hiç yok nasıl öğrenecek yürümeyi diyoruz bazen eşimle birbirimize 🙄😂